1 Aralık 2008 Pazartesi

TATİL:)

Haftalardır bloguma bişi yazamadım.''İlk zamanlar böyleysem ilersini düşünemiyorum''diye uzun uzun düşündüm.İki haftadır yazılılılardan başımı kaşiicak zaman bulamıyorum.Biri başımı kaşımama yardım etsin:DKafamı dağıtmaya ihtiyacım var.Bu bayram bana ilaç gibi gelcek.Ama dokuz günlük bi tatilden sonrada okula gitmek kötü gelcek bunuda biliyorum.Ama herşeye rağmen bi tatile ihtiyacım var.Tatil dediğimde evde kös kös oturarak geçecek Allahtan bilgisayarım VE BLOGUM var.ONLAR bana yardımcı olcaktır.Sonunda bi yazı daha yazdım bunun için mutluyum.Kuşlar gibi kendimi hafif hissediyorum.Çünkü açtığım günden beri fazla ilgilenemedim(bundan utanç duyuyorum):Bu da beni rahatsız ediyodu.Artık öle bi sorunum kalmadı.Şimdilik HOŞÇAKALIN!!!

2 yorum:

husuwen dedi ki...

yawrucum vallah ne diiym ben kadar uraşıyorum bu kadar yaratıcı olamadım bi ara banada yardımcı ol benim site kaldı öyle :D yemek tariflerine baktımda askerde olduğum için benim işime yaramaz herneyse sen yaparsın ben yerim

kEnDiMcE dedi ki...

inş sen yeterki gel ben yaparım sana istediğini...
beğendiğine sevindim.teşekkür ederim.sen o kadar uraştın bi site açmak için.aslında 5 dk da açılıo. açmak kolayda öenmli olan gerisini geetirmek.kib